1. امت شاہ کا کہنا ہے کہ "گولی مارو” جیسے تبصرے کی وجہ سے بی جے پی دہلی انتخابات ہار گئی ہے۔ وزیر داخلہ نے کہا کہ پارٹی کے رہنماؤں کو قومی دارالحکومت میں انتخابات میں حصہ لینے کے لیے اشتعال انگیز تبصرے نہیں کرنا چاہیے تھے۔
  2. آئی ایم ایف کا کہنا ہے کہ ہندوستان کو فوری طور پر مالیاتی شعبے میں اصلاحات کی ضرورت ہے۔ مانیٹری فنڈ کی ترجمان گیری رائس نے کہا کہ ملک میں معاشی ماحول ان کی پیش گوئی سے کہیں زیادہ کمزور تھا۔
  3. این آر سی کا ڈیٹا غائب ہونے کے بعد سابق عہدیدار کے خلاف مقدمہ درج: اس کے ساتھ ہی سابق این آر سی کوآرڈینیٹر پرتیک ہجیلا کے خلاف بھی ریکارڈ میں چھیڑ چھاڑ کے الزام میں شکایت درج۔
  4. کرناٹک ہائی کورٹ کا کہنا ہے کہ 18 دسمبر کو بنگلور میں سی اے اے مخالف مظاہروں کو غیر قانونی طور پر روکا گیا۔ عدالت نے مشاہدہ کیا کہ اس حکم سے عدالتی جانچ پڑتال کا امتحان نہیں کھڑا ہوتا ہے اور فیصلہ دیا ہے کہ اس کو چیلنج کرنے والی درخواستوں کو ابتدائی سماعت کے لیے اٹھایا جاسکتا ہے۔
  5. مرکزی وزیر صحت ہرش وردھن کا کہنا ہے کہ کورونا وائرس کے ایک مریض کو کیرالہ کے اسپتال سے فارغ کردیا گیا ہے۔ کولکاتا کے ہوائی اڈے نے ان دعوؤں کو مسترد کردیا ہے اور یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ اس میں انفیکشن کے دو مثبت واقعات پائے گئے ہیں۔
  6. جے رام رمیش نے کہا کہ دہلی میں کانگریس کی ہار ایک ’’کورونا وائرس جیسی غیر متوقع تباہی‘‘: سابق وزیر نے دعوی کیا کہ بی جے پی نے شاہین باغ میں شہریت ترمیمی قانون مخالف احتجاج کو ووٹرز کو پولرائز کرنے کے لیے استعمال کیا ہے۔
  7. 2012 میں اجتماعی زیادتی کے مجرموں کی پھانسی کی تاریخوں پر سماعت سیشن عدالت نے 17 فروری تک ملتوی کردی: دریں اثنا عدالت عظمیٰ نے رحم کی درخواست مسترد کرنے کے خلاف مجرم ونے شرما کی درخواست پر فیصلہ محفوظ کرلیا۔
  8. سپریم کورٹ نے سیاسی پارٹیوں سے کہا کہ ویب سائٹ، سوشل میڈیا پر امیدواروں کے خلاف فوجداری مقدمات کی تفصیلات بتائیں: عدالت نے کہا ہے کہ کسی فریق کو کسی خاص امیدوار کو انتخاب میں شامل کرنے کی وجوہات واضح کرنی ہوں گی، انھوں نے مزید کہا کہ نامزد افراد کا انتخاب میرٹ کی بنیاد پر ہونا ضروری ہے۔
  9. بیوروکریٹ راجیو بنسل کو ایئر انڈیا چیف مقرر کیا گیا۔

مضمون ’’ مختصر اہم خبریں: امت شاہ نے دہلی کی انتخابی ہار کو بی جے پی کی اشتعال انگیزی کا نتیجہ کہا، دیگر اہم خبریں ‘‘ سب سے پہلے دعوت نیوز پر شائع ہوا۔



https://ift.tt/2UPMROc