مختصر اہم خبریں: دہلی اسمبلی انتخابات میں کامیابی کے بعد عآپ رہنما کو گولی ماری گئی، دیگر اہم خبریں

  1. عآپ کے ممبر اسمبلی نریش یادو کو دہلی میں پارٹی کی زبردست جیت کے چند گھنٹوں بعد گولی ماری گئی، ایک رضاکار ہلاک ہوگیا: مہرولی کے ممبر اسمبلی مندر سے گھر جا رہے تھے کہ نامعلوم افراد نے ان کی گاڑی پر گولی چلائی۔
  2. 2012 دہلی میں اجتماعی زیادتی کا نشانہ بننے والے کے والدین نے تازہ موت کے وارنٹ کے لیے عدالت کا رخ کیا، آج سماعت: چاروں مجرموں میں سے ایک، ونے شرما، نے صدر کے ذریعہ اس کی رحم کی اپیل کو مسترد کرنے کو چیلنج کرتے ہوئے سپریم کورٹ سے رجوع کیا ہے۔
  3. اروناچل پردیش کے سابق وزیراعلیٰ کالیخو پال کا بیٹا ان کے برطانیہ کے اپارٹمنٹ میں مردہ حالت میں پایا گيا: پال خاندان برطانیہ میں ہندوستانی ہائی کمیشن سے رابطے کی کوشش کر رہا ہے تاکہ شوبانسو پال کی لاش کو وطن واپس لایا جاسکے۔
  4. نرملا سیتارامن کا دعوی ہے کہ معیشت مشکلات میں نہیں ہے، کہا ’’گرین ٹہنیاں‘‘ دکھائی دیتی ہیں: وزیر خزانہ نے کہا کہ جی ایس ٹی نظام کے تحت غیر ملکی آمد، صنعتی کارکردگی، اسٹاک مارکیٹوں کی کارکردگی اور ٹیکس وصولی میں بہتری آئی ہے۔
  5. دہلی کانگریس کے سربراہ سبھاش چوپڑا نے انتخابات کے خاتمے کے بعد استعفیٰ دے دیا: قومی دارالحکومت میں بی جے پی کے سربراہ منوج تیواری نے کہا کہ پارٹی میں ان کا مستقبل کا کردار اس کا داخلی معاملہ ہے۔
  6. شرجیل امام کی حمایت میں نعروں پر ملک بغاوت کے الزام میں حراست میں لیے جانے والے TISS طالب علم کی پیشگی ضمانت منظور: بمبئی ہائی کورٹ نے پولیس سے پوچھا کہ اس نے کرس چودا والا کو بغاوت کے الزام میں پکڑنے سے قبل قائم کردہ رہنما اصولوں کی پیروی کیوں نہیں کی۔
  7. پارلیمنٹ میں ملائم سنگھ یادو نے پوچھا ’’فاروق عبد اللہ لوک سبھا میں کب آئیں گے؟‘‘ تاہم اسپیکر اوم برلا نے حکومت سے سماج وادی پارٹی کے سرپرست کے سوال کا جواب دینے کے لیے نہیں کہا۔
  8. مظفر پور شیلٹر ہوم کیس میں برجیش ٹھاکر کو عمر قید کی سزا سنائی گئی: ٹھاکر کو بچوں کے تحفظ سے متعلق بچوں کے تحفظ کے قانون کے تحت بڑھتے ہوئے جنسی زیادتی کے الزام میں سزا سنائی گئی تھی۔ اٹھارہ دیگر کو بھی سزا سنائی گئی۔

مضمون ’’ مختصر اہم خبریں: دہلی اسمبلی انتخابات میں کامیابی کے بعد عآپ رہنما کو گولی ماری گئی، دیگر اہم خبریں ‘‘ سب سے پہلے دعوت نیوز پر شائع ہوا۔



https://ift.tt/2SBp41I

Post a Comment

0 Comments