نجف گڑھ اسمبلی حلقہ :عآپ کے کیلاش گہلوٹ نے دوبارہ منتخب ہوکر ریکارڈ قائم کیا

نجف گڑھ اسمبلی حلقہ :عآپ کے کیلاش گہلوٹ نے دوبارہ منتخب ہوکر ریکارڈ قائم کیا

نئی دہلی: کسانوں اور تاجروں کی بڑی آبادی والے نجف گڑھ اسمبلی حلقہ نے کبھی بھی دو بار ایم ایل اے منتخب نہیں کیا ، لیکن عام آدمی پارٹی (آپ) کے اراکین پارلیمنٹ اور کابینہ کے وزیر کیلاش گہلوت نے منگل کے روز منتخب ہونے کے بعد ایک نیا ریکارڈ قائم کیا۔

انہوں نے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے اجیت سنگھ کھرخری کو شکست دے کر 6،231 ووٹوں کے فرق سے اسمبلی انتخابات میں کامیابی حاصل کی ہے۔

مغربی دہلی لوک سبھا حلقہ کا ایک حصہ نجف گڑھ ہریانہ کی سرحد کے قریب دہلی کے مضافات میں واقع ہے۔

شاہ عالم دوم کے تحت مغل آرمی کے کمانڈر انچیف مرزا نجف خان کے نام سے منسوب یہ علاقہ ہندوستان کی آزادی کی پہلی جنگ یعنی 1857 کی بغاوت کا ایک حصہ ہونے کی وجہ سے بھی مشہور ہے۔ محاصرے دہلی کے ایک حصے کے طور پر ، نجف گڑھ کی لڑائی ہندوستانی باغیوں اور برطانوی راج کے فوجیوں کے مابین ہوئی۔

نجف گڑھ 1993 میں جب دہلی کے قانون ساز اسمبلی کا دوبارہ قیام عمل میں آیا تو وہ ایک اسمبلی حلقہ بن گیا۔

اس حلقے میں بابا ہریڈاس انکلیو ، دھرم پورہ ، دیاچن کالان ، گوپال نگر ، گلیہ انکلیو ، راجیو وہار ، ہیبت پورہ ، جعفر پور کلاں ، جئے وہار ، جڑودہ کلاں ، پریم نگر ، روشن گارڈن ، روشن ویہار ، سینیک انکلیو ، سمس پور خالصہ ، سرسوتی انکلیو ، شامل ہیں۔ شیو انکلیو ، ٹوڈرمل کالونی ، اُجوا ولیج اور ونوبا انکلیو شامل ہے

یہ ایک سب سے زیادہ آبادی والا انتخابی حلقہ ہے جس میں الیکٹرک بیس کے ساتھ 2،48،988 افراد پر مشتمل ہے جس میں 1،17،000 خواتین شامل ہیں۔ اس حلقے کا صنف تناسب 886 ہے –

سورج پرشاد پلیوال ایک آزاد امیدوار 1993 میں اس نشست سے منتخب ہوئے تھے۔ اگلی بار 1998 میں کانگریس کے رکن کنول سنگھ یادو نے یہ نشست حاصل کی۔

2003 میں ایک اور آزاد امیدوار رنبیر سنگھ خارب اس نشست سے منتخب ہوئے تھے۔ 2008 میں ایک آزاد ایم ایل اے بھرت سنگھ نے بھی یہ نشست حاصل کی۔

2013 میں جب آپ اور کانگریس نے 49 دن کی حکومت تشکیل دی ، تب بی جے پی کے اجیت سنگھ کھرکھری نے کامیابی حاصل کی تھی۔ گہلوت نے یہ نشست سنہ 2015 میں 34.62 فیصد ووٹوں کے ساتھ حاصل کی تھی۔

 

 

Read More

https://ift.tt/2SlZYVD

Post a Comment

0 Comments